søndag den 1. august 2010

Velkommen

Uha - det var noget af en overvindelse.
Længe har jeg har lyst til at oprette min helt egen blog. Men så kom alle spørgsmålene om jeg egentlig var så meget særlig at andre kunne synes om hvad jeg kunne bidrage med.
Hver dag er der bestemte blogs som jeg bliver nødt til at besøge og syns jeg får så meget forærende - tænk at få så meget indblik i andres liv - fantastisk - en dag der ser grå og trist ud er der altid een eller anden der med et fantastisk positivt oplæg får vendt - derfor er jeg nu overbevist om at jeg må forsøge at gøre lidt gengæld.
Talemåden vil du nyde må du også yde - fik sin berettigelse.
Jeg kan nu kun håbe at mine bidrag også kan sprede lidt positivt.

1 kommentar:

  1. Hej Lone.
    Jeg ved, at du laver så mange flotte ting og har en masse ideer, som jeg har haft glæde af.
    Det er jeg sikker på, at andre også vil have

    SvarSlet